filmdag..

idag blir det inget annat än film, och en promenad ikväll..

Jag har varit så himla trött denna veckan, det märks att hösten är här.. Men då är det väl dags för höstkläder.. Pappa?..

Idag msåte jag verkligen ut och gå bara måste, även fast jag har en grym träningsvärk i mage och ben, det får bli en powerwalk på 30minuter! Om inte allt för länge kommer älsklingen hem också, tänkte faktsikt skriva lite om my beloved..

Niklas Kirjavainen
Du har allt det en tjej vill ha, och vi är som gjorda för varandra. Jag är så glad över att du finns i mitt liv. Du göt mig lyckligare för varje dag som går. Egentligen finns det inga ord som kan beskriva min kärlek till dig, så som kärlek är bäst, oförklarlig! Vad skulle jag vara nu utan dig? det finns inte en chans i världen att jag skulle vara så här lycklig med någon annan, det är du som får mig känna speciell. Jag vill känna denna känslan för restan av mitt liv, och jag vet att jag bara kommer att göra det med dig. Niklas, I allways will be there for you, you are my everything, you are my hole world!
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Aaaaah :) Va fint :)

2008-09-17 @ 14:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0