3 filmer avklarade

Troja, King Arthur och The last legion! Otroligt bra allihopa.. Men det blir mer. Och nu ska ni få se vad jag kan på historian! :D JAJAMÄN!

Superlugn helg = supergott. Jag och nicke har mysigt hela helgen med film, och så var jag och hälsa på på mammas jobb och då fick jag med mig, varmrökt lax, laxfileèr, kräfta-vitlök och en burk med handskalade räkor, mamma borde inte byta jobb. Efetersom jag och nicke älskar fisk, och den är ju godast färsk (än någon laxfile på ica, fast det funkar också) , och där har vi ju svaret till varför jag är så smart-FISK!

Idag har jag äntligen åte min langos, det knulla i mun.

Kollar på musikmaskinen nu, vet inte om ni kommer ihåg, men Sara från A-Teens. Iaf, dom skulle sjunga ABBA singlar. Och jag menar, hon har ju en hel skiva med bara covers från abba, och kommer på ca 3 låtar. Guldfisksminne? -JA

Jag har egentligen inget mer vettigt att skriva :D jo, har slarvat lite med cigg, rökt ca 10st, I'm a bad girl, men jag ska bli rökfri! Det är det enda jag någonsin har lovat mig själv, och då ska jag fanimej hålla det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0