WIE!

Sitter i skolan. Har jättetråkigt. Jobbade som en idiot på matten så nu är jag klar och redo för provet! Känns bra att veta att man kan det mesta. Och det jag inte kan skulle inte vara med så mycket på provet (som tur var). Ska bjuda min kära syster på mat sen som tack för hjälp med städningen :D Sofia får godis hon. Hon är aldrig hungrig när hon går hemifrån mig. Jättemätt ät hon. Hon måste ta med rummikub idag också. Så vi kan sple aoch mysa lite ikväll när vi är klara med städningen.

Jaja. Måste skriva mitt referat om den stackars tanten som inte fick hyra en cykel. Taskigt. Söta tanten! Sjukt egentligen. Hon får inte hyra en cykel för att hon kan röra sig bra. men om man inte kan gå, hur fan kan man då cykla?

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: jo men hur ? ;D

2008-10-08 @ 16:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0