TVKVÄLL

Jag älskar tisdagar, onsdagar och torsdagar för att 5:an visar sådana underbara program varje kväll! Tack kanal 5!

11 månader med älskling idag. 1 år snart. Jag är lycklig. Jag vet att det komer bli många, många, många år till. Jag är ung. Men jag är säker. Detta är mannen i mitt liv.

I morgon beställer vi nog resan till Sri Lanka. Yes, inte länge kvar. Ska bli så härligt. Blir kanske en London-resa på 1:års dagen också, eller helgen kan man väl säga. Jag har en sådan romantisk pojkvän, han började prata om Paris förut. Hur urgullig är han inte? Vill ut och resa så mycket som går. Dit jag helst vill av alla ställen i världen är Los Angeles. Vi ska dit.
Det blir nog nästan garanterat London. YES!

Nu håller älsklingen på och packar sina saker. Han åker iväg och jobbar om ca 40 min. Jag ska sova helt själv inatt. Han jobbade natt igår med. Men då sov Sofia här så det var ju tur! Nu ska jag mysa lite med älskling.

Kommentarer
Postat av: emelie

hahah skoja inte =D jag har för mig att det va mor din som tog kortet xD töligt fina!

2008-10-15 @ 07:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0