tvätt tvätt..

ska snart ner och tvätta. Skit Kul. Har haft jättemycket läxor idag känns det som. Men har egentligen bara en. Ska läsa 5sidor i samhällsboken. Inget jobbigt, jag har prov i morgon på två kapitel i engelskan också. Men det har jag pluggat klart med. Så är alldeles snart klar med dagens sysslor så jag kan slänga mig i soffan och kolle in den nya serien på kanal5. Fringe. Verkar väldigt bra faktsikt!

Nicke berättade även för mig igår att han tyckte jag var smart. Jag blev glad för han säger att jag är en sopskalle annars (det är ju mer skämt). Men just det att han sa det så kan han inte ta tillbaka det ;-) Så just för tillfället är jag den smarta i detta hushållet och han har inget att säga till om.
Prata om Buddhismen idag på religonen. Det är den konstigaste religon jag vet. Dom måste uppnå vissa saker för att slippa återfödelse och komma till "nirvana". Inga begär inget lidande ingenting sådant ska dom göra/känna. Det är sjukt. Jag menar, dom ska meditera i tusen år. Och dom får inte vilja ha mat?

Nej åter till Historia boken och fixa klart alla anteckingar, sen ner till tvättstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0