sunday

Gött att inte ha dendära "söndagsångesten" idag. Känns verkligen gött att veta att jag är ledig i morgon. Och det ska jag uttnyttja till max!
- Promenad
- Handla med Mami
- Kanske följer med Nicke till gymmet?
- Tvätta
- Göra klart mitt referat


Detta tar ju inte en hel dag så det blir superbra! Det blir även mys med Nicke som jobbar natt så han börjar kl 00,00. Så då har jag honom för mig själv hela dagen!
Igår kväll när vi la oss så började vi kolla på Sällskapsresan - SOS en segelsällskapresa. Båda två somna så det blir väl att titta färdigt på den sen.

enough for me!

Kommentarer
Postat av: sandra och malin

party idag? :D hahaha

2008-10-12 @ 17:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0