Staden

Har varit i stan idag och handlat lite. Jag fick en klänning av min älskade som ska bäras på lördag. Måste nog kila till Sofia och låna en tröja, om jag får? Nicke inhandlade ett par jeans och en super snygg t-shirt. Som jag kommer tvinga han att bära på lördag. Nicke köpte även med sjalarna till Lena som hon ville ha (sådan röd och en beige som jag köpte för ett tag sen)
Nicke skulle ju tatuera sig oså idag. Men Sid (tatueraren) krånglade till det lite så tatueringen blir på tisdag för hans del. Och för att det har blivit lite krångel så får han det till ett bra pris. Det är ju bra.

Som en fredag som denna blir det tvätt och mys. Och så måste jag leta upp någon som har en tröja att låna mig. Idag är jag supersugen på lax också. Men det är väl bara för att vi inte har det hemma nu. Som vi alltid har annars, attans! Det blir nog något till resterna från tacosmiddagen igår, blir nog någon go röra. Varför är tacos godare dagen efter?
Så tycker jag i alla fall. Nu åter till soffan till älskling, och kolla Jönssonligan.
Bye everybody!
xoxo

Kommentarer
Postat av: fisen

jag åt lax denna dag :D:D:D:D

2008-10-21 @ 11:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0