söndag

Det är fint väder. Pappa hämtar mig och nicke kl 13,00. Jag ska övningsköra för första gången idag! Jag är väldigt nervös, känns som om att jag kommer pajja pappas bil. Det vore väl inge konstigt när det gäller mig? Jaja.

Det var lugnt igår kväll. La oss vid ca 23,00 och mös. Vakna sen kl 04,00 oså var det kolsvart i hela lägenheten! Inte så läskigt. För er som inte vet MÅSTE jag ha lampa och TV:n tänd när jag sover, och nicke med. Eftersom han har vant sig vid det nu. Jag var livrädd när jag vaknade. Såg inte ett skit. Paniken kom verkligen över mig. Jag har aldrig tänkt över hur rädd jag faktsikt är över mörker. Tänk om jag hade varit själv. Jag lovar. Jag hade dött av rädsla.
Jag var väldigt trött och nicke la sig och håll om mig så jag klarade mig och lycakdes somna om. Jag vet inte varför strömmen försvann. Men nicke hade tittat ut. Ingenting som lyste. Det regnade och blåste extremt mycket inatt. Det var nog därför.

Nu ska vänta på pappsen och sedan blir bara en härlig mysdag! Jag älskar't! Jag älskar Nicke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0