SNÖ

Ja, det snöar i Grums! Detta önskade jag för i morse, rätt coolt ändå! Snön lägger sig tyvärr inte men ändå.

Imorgon bär det av till IKEA med pappa för att inhandla lite julsaker. Kanske låter lite tidigt men vill ha allting klart så att det är bara att ställa fram det när det blir jultider. Ska bli mysigt att gå på IKEA med papi. Vi gör sällan något så. Ska hjälpa pappa att välja lampor till hallen också. Han tog bort dem förra, ja, för väldigt längesedan och det behövs nya nu.

Bella kom förbi en sväng och var faktsikt väldigt härj idag, trevligt! Hon är så go dendära Bella :-) Tjötat om allt och inget. Ohja, om viktiga saker också. Gårdan är i sthlm och shoppar, med sin syster som fyller 20 om snara dagra. Grattis på 20-årsdagen. Och detta fick mig att tänka på att jag fyller 18 om ca 6 månader. Det är inte länge kvar nu. Bra det känns.
Jag har ett mål. När jag är 18 år är jag rökfri. Jag ska vara, jag vill inte vara rökare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0