Prison Break

Har inte så skrivit så mycket idag eller igår. Men detta beror på att jag har kollat på säsong 3 av Prison Break. Vi har kollat klart den tredje säsongen nu. Jag älskar det så himla bra. Till veckan börjar säsong fyra också. Det ska jag se. Verkligen!

Det har inte hänt så mycket annars som är värt att skriva. Utom det att i morgon ska Nicke tatuera sig. Och jag ska följa med han så jag kan torka hans "tårar av smärta". nej jag tror inte han kommer gråta. men jag tror det kommer göra ont.
Vi ska även gå på stan också. Jag ska ha en klänning och han ett par jeans. Ett par gråa Levi's som är grymt snygga.

Börjar få lite smålängtan till lördagen nu. Ska bli superkul! Hoppas det inte ballar ur bara.
Under helgen ska vi även till Pirjo och Jaska och äta. Och till pappa och äta. Gott att slippa disk och slippa laga mat. men om man blir bjuden, varför tacka nej? :-)

Nu ska jag kolla Fringe. Bye all my superspecial friends!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du slår väl ner dom om folk bråkar? stålmikkis! KUL ÄR DET ENDA VI SKA HAAAA

2008-10-16 @ 21:57:17
Postat av: J´ss

glömde skriva att det var jag :D

2008-10-16 @ 21:57:48
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: sandra

we love you baby :D

2008-10-16 @ 22:30:24
URL: http://metrobloggen.se/sandramaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0