P.DIDDY

Japp, fick tillbaka min lilla crush på p.diddy nu. Har lyssnat på allt bra han har gjort nu. T.ex. last night, missing you, come to me, tell me och bad boy. Vart har han togit vägen ens? Har inte hört något om honom alls på hur länge? Jaja, gillar hans "gamla" låtar i vilket fall.

Jag och sofy har dansat som två små sprättkaniner idag. Riktigt kul. Håll utkik! Videos kommer kanske upp på youtube snart. Ni kommer får se en övertrött/knäpp/glad/härjig upplevelse av Mikaela Larsson och Sofia Gård. Vad dansa vi till. Jo:
-Hjalle och heavy - folkrace (S)
-Dia Psalma (M)
-WHAM! (M)
-Herkules - Zero to hero (S)
-Bongo Bong (S)
-Hon älskar snabbt (M)
Det var det mesta. Och allt är på film! mwhaha. Jag lyssnar på Cher nu. Jahapp. Det är väl allt jag behöver skriva egentligen. Ingen super händelserik dag egentligen.

If i could reach the stars, I've give it all to you

Kommentarer
Postat av: danskvinnan

inga jävla videos på youtube :D

2008-10-07 @ 13:39:48
Postat av: Alina

Hej på dig! :) Fin blogg du har:)

2008-10-07 @ 13:44:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0