mysigt

Undre kvällen har jag och Sofia haft mys med plock-kex och ost. Hade tända ljus och kollade på Färjan. Jag inväntar nu ett samtal från Amelie. Får se om hon glömmer mig eller inte ;-)

Just nu så väntar sängen på mig. Det syns. Den står där och ropar "- Mikkis, det är dags att sova, kom och lägg dig nu" (med lite utdragna viskningar). Jag ska snart gå och säga tack och hoppas att jag somnar in.
Var på hälsokoll hos skolsköterskan och hon sa att jag skulle komma om en månad igen och berätta om det blivit bättre eller sämra. Om det har blivit sämre skulle hon antagligen fixa en tid hos läkaren. Vilket egentligen behövs. Mamma vill bara inte att jag ska ha sömntabletter eftersom det är svårt av inte avända dom sen. Vilket jag faktsikt förstår.
Mormor har ju samma problem och hon har använt sin sömntabletter i 10000 år. Jag vill inte ha egentligen. Det enda jag vill ha är sömn. På vilket sätt som helst.
När Sofia gick så spelade jag en viss låt i pauserna till programmet.
Metallica - The Judas Kiss

Prison Break började idag också. I LIKE IT! Det är bäst. I morgon är det mer på TV:n som Mikkis ska checka in.
Nu har sängen börjat skälla så det är nog dags att kila
GOODNIGHT ALL MY FUCKING ROCKSTARS

Kommentarer
Postat av: cubism.

kanske inte så poetisk men kanske lite mer fundersam på livets alla små hörn :)

2008-10-21 @ 07:25:59
URL: http://cubism.blogg.se/
Postat av: ohjess

mixxxxxx är så sugen på halloween så det finns inte, vet du någon som tänkt sig ha då? :OO

2008-10-21 @ 12:24:39
Postat av: angelica

sv: tack så mycket :) ja de är svin roligt. Roligt att tjäna pengar på nått som man gillar. hehe

2008-10-21 @ 12:56:18
URL: http://angeelicagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0