Lunch

Jag är så superhungrig! Ska bara vänta på Julia som slutar tyskan om ca 20 min. Idag är jag något så himlans trött. Men får att ta att rycka upp mig nu när jag har plugg och tvätt att se fram emot när jag kommer hem. Inte det roligaste att göra kanske. Men det är ett måste.

Till helgen blir det fest i Folkets Hus i Slottsbron. Några söta vänner of mine som har det. Ska bli riktigt kul! Längesen jag festade riktigt ordenligt med mycket folk och dans och så! Hoppas det blir en trevlig kväll!
Har absolut inget jag vill få ut idag. Mitt huvud är helt tomt.
Jo,Grey's ikväll. Vem kommer sitta framför tv:n?
- Jo jag!

Ska få reda på matten idag tror jag, lite nervöst. Mycket plugg just nu. Men jag ligger ändå bra till med läsor och är oftast klar i tid. Får se hur det går för alla babbelmajor i klassen ;-) Alla klara sig nog finfint!
Idag är det Flygande Jacob till mat. Ingen höjdare måste jag erkänna. Men det finns säkert något annat gott att äta. Hoppas jag.

Nej, åter nu till allt annat och vänta in Julyyyyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0