jul-längtan

Jag har inte längtat till Halloween alls. Jag har velat haft jul nu i ca 1 månad. Så snälla snö och julkänsla kom till mig nu!

Mamma ringde och berättade för mig att det flyget Erika och Jacob skulle flyga med hem gick i konkurs i förrgår natt. HA! Erika har alltid lika otur! Så nu måste det ta ett annat flyg och byta plan och sånt. Varken Erika eller Jacob har varit på den flygplatsen förut och den är tydligen väldigt stor. Jag får väl önska er lycka till osv.

Funderar på om jag ska börja göra mig i ordning eller om jag ska sätta på en film? Tror det blir en film till frukosten. Jag orkar inte börja göra mig ordning redan. High School Musical för det bli. Har inte sett någon utav dem än så det får väl bli dax nu. Måste kolla på Chipmunkarna också. Annars dödar Erika mig..

Kommentarer
Postat av: j

haha konkurs eller! maximal otur kallas det :o

2008-10-30 @ 13:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0