HÖSTLOV!

Japp, i morgon börjar höstlovet. Det är jag värd och det ska bli underbrt med en ledig vecka!

Igår han jag kolla ett antal filmer
- 1408
- Stoploss
- Lejonkungen
- Maffibröder

Alla filmer är superbra så det var perfekt. Laddade hem Lejonkungen igår och brände ut och tittade sendan på den direkt. Även fast det är en barnfilm så älskar jag den, en sådan underbra film! Stoploss är också jätte bra. Ryan Philippe är med och det handlar om Irak-kriget det är en sann berättelse. Maffibröder vet nog de flesta var det är. Men det är med Robert DeNiro, Joe Pescio och Ray Liotta (stavning på dom sista två?). Bra film som handlar om Maffian. Men det hörs på namnet. 1408 är en skräckfilm som handlar om en författare som skriver om hus och liknade som är hemsökta. Sedan kommar till ett ställe det är lite mysko. Jag och Bella var rädda som as och satt mest gömda under täcket.

Pappa har varit här och ätit idag också. Rullader med vitlöks och örtost. Hur gott? Jag var tvungen att bju på mat annars fick jag inga pengar. Så nu är jag 1000 kr rikare och det kommer gå på nya fräscha vinterkläder! Ska inskaffa mig en supersnygg tröja från Gina tricot. Måste härma Julia lite. Det är iallafall en spetströja som är snygg as hell...
Nu åter till en ny film, Babylon AD med Vin Diesel.
BYE GODDDDDDDDIES!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: törligt smart, finns nog många olika sätt :D

2008-10-26 @ 22:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0