home sweet home

Nu sitter jag här i min ensamhet med  musik ut ur högtalarna. Metallica - The Judas Kiss än en gång. Grym låt. Läste även på text-tv att dom hade slut biljetterna på 30 minuter. Bra gjort! Inte konstigt så superkända dom är. och inte glömma att dom faktsikt är bra!
Fick även ett sms av Sofia igår när hon kom hem från skolan: - Nu ligger jag här och njuter och lyssnar på min nya AC/DC skiva. Jag är inget stort fan av AC/DC men hon var nöjd och glad iallafall.

Nu blir det tonfisksallad till käk senare senare runt kl 18,00 blir det träning med lillasyster. Sen har vi ju mitt tv-tittande ikväll. Inget konstigt. Tisdagar är rätt jobbiga dagar ändå. Mycket som ska göras men ändå mycket tid emellan. Det suger faktsikt. Men idag tänkte jag utnyttja den tiden med lite plock och kanske en promenad? Ja, det märks senare. Nickes tatto blev skitbra också! Bara linjer och så än dock. Men den är riktigt snygg!


Från Lördagskvällen. Klänningen jag fick av min kära och mitt favoritskärp som jag aldrig kommer släppa taget om. Har på mig det nästan varje dag. Har ett liknande guldigt också. Såklart är det en döskalle på det med! ;-)

Kommentarer
Postat av: hummel

du är alltid lika fin baby :D

2008-10-21 @ 15:44:13
Postat av: sandra

du är så fiiin :)

2008-10-22 @ 16:58:33
Postat av: sofie

kan du sluta va så fin jämt mikkis <3

2008-10-24 @ 13:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0