Good Morning

Inge AC/DC. Biljetterna tog slut så himlans fort :O Men Judas Priest får jag se iallafall. Det är huvudsaken.

Sov rätt länge idag, och det var skönt, superskönt. Under morgonen har jag inte gjort någonting alls. har inte ens orkat hoppa in i duschen än. Jag har kolla färdigt på filmen som jag pausa igår. Bourne Ultimatum, den var riktigt bra. Alla Bourne filmer har varit bra. Mycket bra tråkig-fredaga-orkamysa-dag. TIPS!

Denna dag består av bio med min älskling, syster och jacob. Ska bli gott. Ska äta och så innan vi går på bion.
Vi fick även besök av Pirjo och Jaska nu på morgonen. Trevligtrevligt. Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och börja småplocka och sedan duschen!
CIAO!

Kommentarer
Postat av: jess

sv: visst vore det kul? kanske ska flytta festen och ha på halloween ist isf? NÄR är ens halloween?! :D haha

2008-10-11 @ 15:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0