Skolkort

Får se hur det blev. Men det blev nog okej! Idag är det såkallad storstädning i min lilla lägenhet. Ska få hjälp av min kära syster och min kära vän sofia. Måste plugga idag också. Matteprov i morgon. Ja men det löser sig nog.
Kom upp i tid idag också. Gött med en bra start på dagen så är allt mycket bättre. Börjar snart igen så får väl börja dra mig.

Sofia har skaffat sig en blogg nu också. Kolla in den =) jaja, nu ska jag sätta på mig värma kläder och kila iväg till skolan igen. Det är faktsikt kallt ute idag. Och jag tänker inte frysa! Mjukis, mjukis all day long. Om ni ska hälsa på. Kom i morgon får då är det nystädat och fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va vi ska jobba mikkis ;) Pax för vardagsrummet!

2008-10-08 @ 13:07:47
Postat av: gård

ah de va ju jag som skrev de förra rah

2008-10-08 @ 13:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0