fredagkväll

Nu har jag Nicke och Jacob kolla på Bourne Supermacy. Bourne filmerna är faktsikt väldigt bra. Men somnande visst till i en kvart så då var det adjöss men sömnen inatt! Hejdå.. Tur att det är helg iaf.
Imorgon blir det bio. Rightious Kill (stavning?) men Robert DeNiro och Al Pacino. Det ska bli bra och roligt! Och jag fattar inte hur DeNiro kan vara äldre än min mormor, förlåt mormor. Men han ser inte så gammal ut. Inte för att mormor är så gammal egentligen heller men. Jag kan inte heller tro att Jhonny Depp är äldre än min pappa. Och än min mentor.
Alltså varför måste filmstjärnor se så unga ut?
Jag vill också se ung när jag är 45.

Undrar vad som händer ikväll? Blir nog lugnt om det inte finns något roligt.
Film och mys oså.

Kommentarer
Postat av: sandra

den såg jag igår :D

2008-10-10 @ 21:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0