...

Jag förstår inte hur vissa människor tänker. Dubbelmoral och ändrade meningar om saker titt som tätt. Jag blir arg. Jag försöker vara så "neutral" jag bara kan för att visa min uppskattning till alla som är snälla. Jag menar, Jag kan tycka om människor men inte tycka om det dom gör. Jag kan ogilla människor men gilla det dem gör.
Jag tycker det är illa när jag för höra allting. Hur kan man göra så?  Varför kan man bara inte hålla käften? Alla behöver inte veta vad just du tycker om vissa saker. Vi lever i ett litet samhälle här i Grums. Ni vet hur det går till här. Så sluta prata, ni vet vad som händer.

Inte för att jag alltid är tyst. men jag håller mig till en viss gräns. Jag kanske verkligen måste få ut något. Då berättar jag det för den som är tyst! Så man blir två. Så man kan diskutera saken och slippa hålla den inom sig. Man behöver inte diskutera en och samma sak med 5 olika personer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0