CocaCola

Åh, så gott det är.

Nu har jag jämt kollat klar på Desperate H. Blev lite arg där i slutet dock men det är bara att vänta tills nästa vecka. Men nu blir det Christine. Gillar det inte så mycket men det funkar iallafall. Nu väntar jag in samtal från my love och sedan blir det duschen och sedan sängen. Lyckades faktsikt somna i bra tid igår. Får se hur det går inatt annars går jag till skolsyster i morgon och ber om en läkartid. För detta kommer inte funka annars.

På fredag åker Nicke till Lesjön och då ska jag hem till mamma och kolla film och ha mys. Längesen jag gjorde något med mamma. Men det ska bli skönt att umgås med henne tycker jag. SUPERMYS!

HEJ-HÅ, HEJ-HÅ, JAG SKA TILL GRUVÖN GÅ! Lalala..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle ju ha tjejkväll :(

2008-10-22 @ 10:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0