clothes

Så nu har jag köpt in lite nya kläder! Två tröjor, en tunika/klänning, smycken, fars-dag present, ljus, lila kofta, mascara, brunkräm och en adventljusstake. Mycket inhandlat och inget var speciellt dyrt. Bra Mikkis. Jag är faktsikt väldigt bra på att fynda. Därför hatar Sandra mig ;-)
Pirjo har varit här och putsat fönstrena. Tack så mycket. Så nu är det jättefint här hemma. Idag har jag även stoge och lagat mat i ca: 1h. Jag gjorde hemlagade köttbullar på 1kg. Så nu finns det det ett tag. Och jag älskar den såsen. MUMS!

Ohja, vad händer i Grums i helgen? Och vilken dag ska man festa på? Fredag hoppas jag det är som gäller. För min stackars Nicke ska jobba 07-19 på söndag så vill inte lämna honom helt ensam på lördagkvällen. Men nu har jag iallafall en ny snygg festblåsa som kommer komma på redan till helgen! Jag blev kär direkt jag såg den.



Jag älskar'n


"Spets-tröja"


Och den lila lilla koftan. Som passar utmärkt till klänningen/tunikan


Här har vi allt. (+en tröja till, "mys-tröja" med Rolling Stones Lick-märke) Syns inte så bra dock. Kass mobil

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag begriper inte hur du kan hitta så jädrans massa fynd :O

Jag hittar aldrig några och jag är en sådan slösare duvet..



Hur går det med rökningen btw?

2008-10-28 @ 21:09:01
URL: http://metrobloggen.se/sandramaria
Postat av: Sandra

Informera mig om var man kan hitta en sådan där läcker tunika/klänning ;-)

2008-10-29 @ 18:13:12
URL: http://metrobloggen.se/sandramaria
Postat av: jess

kungen av fynden, inköpsställen tack!

2008-10-29 @ 23:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0