boys don't cry

Jag och Gårdan kollade på film förut. Boys don't cry heter den. Den är väl bra men faktsikt väldigt dryg. En sådan film man nästan stör sig på. Ni vet?

Synundersökningen gick bra. Jag behöver inte ha linser eller glasögon när jag kör bil. Jag trodde faktsikt att jag skulle få ha det. Men jag är bara nöjd! Just nu sitter jag är i Nickes gos-tröja och känner hans underbara lukt. Jag saknar honom. Min älskling. Kom hem nu, hatar när du jobbar eftermiddag.
Pappa är klappträ som inte förstår att jag kan ta emot mms. Sagt det tusentals ggr till honom. Men icke. Det är säkert någon töntbild som han har skickat från jobbet.
Saknar mitt och pappas torsdag-prat. Varje torsdag när han kom hem satt vi och prata om allting när han tog sin "nu-är-det-helg-öl". Det var mysigt. Jobbigt att bo själv ibland. Tycker jag iallafall. Man saknar detdära familje-umgänget lite. Jag har såklart kontakt med dem nästan varje dag. Men jag vill ändå bo själv. Dem flesta förstår nog vad jag menar.

Imorgon kommer jag endast träffa min älskling i ca 20 min på morgonen. Sen får jag vänta tills nästa dag. Nu är det dags för sängen faktsikt. Ska lägga mig och kolla på Seinfeld. Hur bra är det egentligen inte? Tycker dock att Frasier är bättre av dom här "gamla serierna". När ska ni börja sända det igen kanal 5?
GODNATT MINA FAVORITER!

Kommentarer
Postat av: Hummel

när ni såg boys don't cry, grina du inte ihjäl dig i slutet? :O

2008-10-23 @ 07:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0