A new day has come

Och jag slutade kl 09,50 idag. En lektion hade jag. Tur att jag inte går i stan för du hade jag dött. Förstår inte hur folk orkar åka in till stan för en lektion? Aldrig hade jag gjot det. Aldrig. Jag somnade kl 23,30 igår. Rekord? Nästan iallafall. Jag längtar hem till min underbara pojkvän som sitter och myser i sängen. Men ska käka här på skolan först innan jag går hem. Det är potatisgratäng och rostbiff!
Inte så många skolor som får såhär bra mat. Förra veckan fick vi laxfilè. Jag älskar denhär skolans mat. Det är nästan alltid såhär "fin" mat. GOD MAT!

Nej nu ska jag kila och sen plugga lite också. Vet att dte är fredag. Tyvärr så måste jag tvätta också. Jag kan faktsikt offra mig för rena kläder. Inte lortigt. Usch.
En kopp te vore gott nu när det är så kallt. Bye!

Kommentarer
Postat av: mamma

vilken lyx dag med bara en lektion

2008-10-10 @ 11:03:46
Postat av: hummel

min mamma kommenterar också i min blogg xD ;D

2008-10-10 @ 12:10:31
Postat av: sandra

Åsfjärden <3

Saknar skolan, buhu..

2008-10-10 @ 12:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0