601

Måste nog börja sminka mig nu egentligen. Bussen går om en timme och en kvart. Och det enda jag har gjort än är att fukta håret. Jag sitter fortfarande kvar i min sov-tröja. Mys.
Som sagt det bär strax av till stan med min kära mamma. Det blir shopping och middag.

Nicke somnade kl 19,40 igårkväll. Hur kan man ens vara så trött? Jag och Sofia var väldigt facinerade över att han kunde som på ca 1 sek (det tog inte längre tid). Och han var lite smårolig så vi skrattade endel också! Sen fick jag kämpa med Nicke så jag kunde få plats i sängen senare. För han tog upp hela jävla skiten. Det tog ett tag kan jag lova..
NU ÄR DET STRESS!


Kommentarer
Postat av: Emelie

va köpte du i staden? =D

2008-10-28 @ 14:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0