papi

sitter hos min kära far, som dock inte är hemma,men syster yster är :) Vart med gårdrättmycket under veckan,väldigt trevligt! :) Vi hade satans kul igår, var hos henne typ vid 22,00 så satt vi och lyssna på massa gamla låtar som vi lyssna på, typ för 7 år sen!

Jag och Sofia var STORA fan av Hjalla&Heavy, kan varenda låt utantill, stackars våra föräldrar, som fick kolla på våra danser varje vecka ca, som såg likadana ut!! åh, så kul. Ska till henne efter hon ha tränat klar och fixa låtarna så jag kan lägga in dom på datorn hemma. Favorit låtarna var:
- spriten (vet inte vad han heter som sjunger, den är väl från 70, 80 talet skulle jag kunna tro)
- cp-Åke (skrattar som man dör!)
- finne i göterbog- rally
- kolla kolla - nationalteatern
.. och givetvis alla Hjalle&Hoeavy låtar (spec. Folkrace,Soffipropp, Snö och Lasse Kroner)
 
Jag förstår inte hur våra föräldrar låt oss lyssna på vissa låtar, men om jag känner min pappa och gårdans pappa rätt.. Så tyckte dom däkert det var skitkul när vi satt och sjöng och inte fatta texten :D eller hur fisan? ;-)

Frida fyller år på fredag! Grattis i förskott! 

Jag och syrran satt och diskutera varför vi inte gick på Beyoncè förra året? dumt gjort, hoppas hon kommer snart igen. Fergie vill jag också se.  KOM TILL SVERIGE!  vill se.. :(

Kat Deluna feat Busta Rhymes - run the show <3

niklas kirjavainen, min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0