hus :D

Idag har det varit lite stress för mig och nicke, vi skulle igentligen upp vid 10,00 för att packa och åka hem till nickes föräldrar. Men vi vaknade inte, så vi gick upp 11,15 ca. Började packa direkt och ringa pappsen, han fick komma och hämta oss :D tack pappa, vi kom hit och började laga mat och packa upp sakerna. Då ville nicke varva ner (när nicke blir stressad har han eld i arsle, man hinner inte med alls, oså kan han bli lite grining om det inte blir som han tänkt), så då sätte vi oss vid tv:n bara. Nu jobbar han till 00,00 så jag ska iväg till Gårdan snart, måste till affären först dock.

Vi kom in på skräckfilmer så jag tror det blir en idag. Hon hånar mig (+alla andra) för att jag är så rädd. Efter alla sjuka grejer så håller jag alltid i nyckeln när jag går ute själv på kvällen, och mobilen på ett nr på någon. så ifall det händer något så kommer jag nog sticka ut ögat på den. Jag är nog, allvarligt talat, en av dom räddaste personerna som finns. Fasst jag färstår inte varför jag då tycker om skräckfilmer? Knäppt.

Vi bor här i en veccka och några dagar så alla vet. Det bästa av allt? - DISKMASKIN!

Efter Pizarros fest i lördags så jag fått något bedrövligt mycke myggbett! Kliar som aldrig förr, jag var riktigt dålig igår! jag var med igen när kl var 21,00 eller något sådant, så nu ska jag bli lite duktigare var det gäller alkohol!

På lördag åker jag och nicke till sölje över en natt, det är familjedagen där så mamma ville ha oss där, och micke (mammas pojkvän) ska spela oså med boa, det blir nog trevligt :) (micke och boa är trubadurer), men vi kommer hem på söndag igen , tidigt hoppas jag.

NIcke min älskling, du är den mest underbaraste person jag träffat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0