Öppet Hus

Ja, ikväll är det öppet hus på Åsfjärden. Det är väl okej, men jag kommer missa Ugly Betty. Jag ber till Gud att jag inte missar Desperate Housewives bara. Får springa hem.

Varit hos tandläkaren, och det gick bara bra. Fick även sakerna från party light idag. Så jag tände champagne glasen nu, börja nog lukta gottit snart får vi hoppas. Hungrig som en Gud är jag också. Varför skriver jag alltid Gud med stort G? Ska man göra det? Det är väl inget namn? Eller? Äh, jag lägger ner detta. Går inge bra för mig. Irriterad igen. Och mina tabletter hjälper verkligen inte. Ska vandra bort dit i morgon, jag måste få något som är bättre. PMS:en förstör mig helt och hållet. Helt plötsligt förvandlas jag till en helt annan person. Bara gråter, för absolut ingenting. Verkligen ingenting. Så skumt är detta, och det bara kommer. Finns inget kan göra åt det själv, utan detta behöver jag hjälp med.
 Och snälla låt mig få det..

Kommentarer
Postat av: sofy

Jo, man ska skriva Gud med stort G :p

2008-12-02 @ 15:24:10
Postat av: erika

Man ska skriva gud med stort G om du pratar om Gud om du fattar :D så om du typ skriver nejmen gud vad hemskt så ska det vara lite bokstav för att det inte är om Gud, alltså han där uppe :D:D

2008-12-02 @ 16:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0