Movie

Somnade rätt så sent igår kväll, eller i morse får man väl säga. Jag gick in till sängen runt kl 03,00, efter jag skrev mitt inlägg igår. Jag låg där, och kollade på TV-shop. Som jag hatar mest av allt, så himla irriterande att titta på, så jag visste inte vad jag skulle göra, sätte på en film, Krigarens Hjärta. Som är en helt underbar film. (skriver mer om den snart). Jag låg och kollade, så börjar Nickes alarm gå igång. Jag blev helt paff. Trodde inte klockan var så mycket, men ack ack.
Ja, låg där och pratade lite med varandra, tog en cigg och sedan åkte han, jag kollade klart på filmen (som det var ca 30 minuter kvar på) och sedan somnade. Dock så vaknande jag kl 14,00.

I morgon kommer min kära vän Bella, kl 07,00. Så jag går upp innan hon kommer så ska jag göra en härlig frukost tänkte jag, sedan blir det en promenad, och så klart lite julmys innan den stora dagen.
Sofia är nu här, och jag ska skicka hem henne om sådär ca 1 timme. Sedan ringer jag min kära Amelie. Och jag antar att det kommer att komma ett inlägg om mina funderingar sen.
-  Jadu Bella, kanske ska skriva en bok om mina fantastiska och onödiga funderingar? Nej, de får vara kvar här i bloggen. Haha, mina funderingar är verkligen helt sjuka egentligen.

Krigarens Hjärta - I nya Zeelands slum finns det en familj som har det lite avårt med pengar. Mannen i huset, Jake the Muss är svårt att hantera sitt drickande och temprament, många olyckor händer. Filmen är fantastisk och jag bara älskar den, gråter som en 2-åring som inte får ditt lördagsgodis. Filmen måste man se, så ladda hem, köp eller låna.

ROCK ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0