Mini-Julafton

Som sagt, jag har ju separerade föräldrar och jag firar jul 3 ggr om året. Idag var det hos mormor. Vi firade med mammas sida idag. Sen på Julafton är vi hos Farmor&Farfar, och sedan efter det så är vi hos min moder. Då är det bara jag, Nicke, Erika, Mamma, Micke och Evelina. Idag så fick jag i alla fall lite pengars som kommer garanterat bli upphandlat på tisdag redan. Ska in till stan och köpa de sista julklapparna och en klänning till julafton. Har tyvärr inte hittat någon dock.

Sen idag har det inte hänt så mycket mer, ska hoppa in i duschen snart och sedan ska jag lägga mig i sängen och bara njuta. Kan inte säga att jag är speciellt trött med vill vila..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0