kärlek

Tack my love för att du finns där får mig i svåra och bra stunder. Du betyder så himla mycket för mig, det är ingen som förstår mina enorma känslor för dig, och allt är endast bra känslor. Sitter här nu och lyssnar på Takida - Curly Sue. Min och my love s låt. Låten beskriver verkligen va äkta kärlek är. Och det är det vi har, jag och min Niklas. ÄKTA KÄRLEK! Jag kommer alltid älskar dig Niklas Kirjavainen - I love you until the day i die.



Livet kan ju ha sina motgångar och man kan inte alltid veta varför. Jag har världens bästa liv, ärligt. Jag har en underbar familj, underbara vänner och såklart min underbara pojkvän. Skolan går bra och jag strotrivs, jag har mycket kärlek att ge, och jag får lika mycket tillbaka. Jag kanske inte är rik, men jag lever ett underbart liv ändå, jag hyllar livet! Men som sagt, man kan vara lycklig, men ändå ledsen?


Jag är din föralltid, my love

Kommentarer
Postat av: bell

håller med till 10000000000 % förstår verkligen

2008-12-01 @ 19:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0