Jullov, ja det märks på många olika sätt

Ja det kan märkas på några få sätt:
- Sitter uppe vid datorn kl 03,09.
- Bryr mig inte om att klockan är mycket, och att jag verkligen borde sova vid denna tiden på sen söndag.
- Hoppas jag sover länge i morgon, så att dagen blir kortare (närmare till julafton)
Och endel andra saker som är svåra att beskriva. Men min hjärna laddar helt om på nytt när det blir lov. Som om den inte vill lugna ner sig. Jag sitter är, skapligt pigg, och har ingen lust alls för att gå och lägga mig. Men jag har heller ingen lust att sitta här och inte uträtta en skit (rent ut sagt). Vad ska man göra på ett lov? Precis som vanligt, fast bara sova några timmar extra. Nej, det är alldeles för tråkigt för mig. Men vill inte heller sitta hör som en liten geek som ser ut att tilldela sitt liv till datorn. Nej, det vill jag inte.

Kommit fram till vissa saker. Jag älskar att blogga, det gör jag. Men fattar inte direkt varför. Man bara skriver, och det som är det roligaste är att jag har alltid hatat att skriva. Som i skolan, man ska skriva noveller, repotage och.. ja, ni vet. All of the fucking shit. Men här skulle jag kunna skriva ett par mil långa inlägg och bara skriva av mig helt totalt. Det är nog därför jag inte gillar ämnet svenska i skolan. Man får en bestämd sak att skriva om och hur man ska skriva den. Det är det som är så härligt här, bara att skriva på. Om vad man vill och samtidigt skriva hur man vill.

Funderar lite på vad jag faktsikt ska hitta på under lovet? Såklart blir det de vanliga med Julfirandet och självklart nyår. Och det bästa är ju nästan shoppingen i mellandagarna. Springa runt på stan och fynda massor utav härliga plagg. För jag kan lova, här har ni fynd-hittaren numero uno (titta, jag kunde faktsikt lägga in en kommentar på el español). Ska bli skönt, så det blir ju några heldagar på stan skulle jag kunna tro. Eller, jag tror inte, jag vet.

Jag älskar dig, my love.
ROCK ON!


Julgranen
(bilden tagen med mobil, så den är rätt dålig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0