Grattis Lena!

Idag fyller Lena 27 år! Så grattis till världens sötaste!

Blir partaj idag. Bör av till Sebba. Ska bli mycket skoj.
Så nu har jag fixat mig iordning och trippeltångat mitt hår. uh, vad nöjd jag är med mina slingor. Känns bra. Satt och tänkte på en sak förut. Varför ska man hela tiden göra om sig själv för att se bra ut? För att bli accepterad utav andra. Måste man se bra ut för att få status. Men nu är ju jag rätt så utseèndefixerad ändå, men inte extremt. Men alla vill ju känna sig vackra, men skulle ändå kunna gå ut på en fest men lite smink, halvfixat hår och "normala kläder" och inte skämmas, så att säga. - Jag vill kunna känna mig vacker hur jag än ser ut. Men något som är postivit.
- Hur jag än ser ut, så känner jag mig älskad.

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack fran en sot till en annan ;) puss puss

2008-12-06 @ 17:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0