GRATTIS ÄLSKLING!

Idag fyller my love 22 år! Grattis Älskling. Eftersom jag är sjuk så gick jag hem från skolan idag efter lunchen. Kom hem så gjorde jag bacon, ägg och stekt bröd till Nicke. Och samtidigt fick han presenten. Var orolig att han inte skulle gilla den, men det gjorde han! Verkligen. Jag kan lova er det.
Igår när jag var i stan så tänkte jag på vad jag skulle köpa, så poff! Så visste jag direkt, jag köpte en jättesöt ram på IKEA, sätte in ett kort på mig och Nicke i den (får tacka Lena eller Sam som tog det kortet) och så skrev jag en rad på "inner-ramen". Han är världens underbaraste. Så han förtjänar det bästa.

Niklas Kirjavainen, my love, my all..


Kommentarer
Postat av: jessica

hälsa gubben grattis från mig! :D

2008-12-09 @ 18:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0