FÖRLÅT

Eller ja, ni kanske inte bryr er så mycket om hur jag uppdaterar min blogg. Men jag vill ha dne uppdaterad och jag tycks inte hålla det. Ska bättra på detta. Har haft mycket för mig nu i mellandagarna. Shoppat, kollat på förhäxad (extremt mycket), sovit och vart allmänt trött. Jag har inte ens haft lust att sätta på datorn, även fast jag gillar att sitta här på min blogg och skriva ner mina tankar, funderingar osv.

I morgon är det i varje fall nyår. Det blir middag hemma hos min kära Amelie med söta små töser. Så det blir rätt mycket fix i morgon. Ska inte se fram emot nyår för mycket, för då lyckas det alltid bli skit. Har funderat på nyårslöften och liknande nu. Så det blir nog att minska på rökningen och se till att bli lite mer fit inför Sri Lanka, det är ju faktsikt bara 2 månader kvar. Sen gifter sig Lena och Sam! Iiiiiih va kul, ser fram emot när jag ska gifta mig. Mitt drömbröllop skulle se ut såhär,
- En stor trädgård, gärna på farmor och farfars tomt. Det ska vara sommar och det ska vara jätte mycket blommor. Bröllopet ska inte vara stort, det ska finnas vänner och familj där. Så kanske ca: 30 st. Det ska vara ett vitt "tak" över alla och på gången fram så ska det vara strödda blomm-blad med i massa olika glada färger. Alla ska vara jätteglada och finklädda, och jag har världens finaste klänning, och känner mig som världens lyckligaste.
Fint, eller? Så skulle jag verkligen vilja ha det. Cosy..

Bytt julklappar med Amelie idag. Jag fick örhängen, ett halsband, bodybutter, chokladhjärtan och så ett kort som hade skrivit jättesöta saker till. Min Amelie.

Som sagt, jag lovar att jag ska bättra mig med uppdateringen nu. I morgon kommer det en sammanfattning om det nya året och det vanliga, nyårskläderna, dagen m.m. men nu ska jag dra iväg ett mess till Sofia och fortsätta att kolla på American Pie - The Naked Mile.

ROCK ON!

Kommentarer
Postat av: Amelie

du fick trosor också kissunge :)

älskar dig mest min <3

2008-12-31 @ 01:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0