Efterlängtade Fredag

Skönt med helg. Denna vecka har gått väldigt sakta enligt mig, men hela året har gått fort annars.

Försov mig idag, vaknade vid kl 10,00 och då var det ingen idè att gå till skolan eftersom jag bara hade en lektion kvar. Då fick jag tid för annat istället. Gick ut med min älskade hunn' Molly. Varit och tränan med my love och nu har vi precis kommit hem så nu blir det mys, och mat! För satans va hungrig jag är. Ikväll vankas det fest, tror jag.. Eller så blir det i morgon. I alla fall, Sebba och Natta ska ha inflyttningsfest så då blir det en liten påhälsning utav Larsson/Kirjavainen, ska bli mycket kul. Sällan man ser sSebba nu för tiden. Håret? Jag blev riktigt nöjd! och det tror jag S blev också?
Nu, ska jag kila, skriver sen. BYE

Saknar min Bells också

Kommentarer
Postat av: söff

ja det blev jag :) gud va duktiga vi är!

2008-12-05 @ 16:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0