Burger King

Precis kommit hem mitt kära Burger King, det var riktigt gott kan jag lova!

Vaknade rätt sent idag, runt 12 någon gång. Gick upp och la mig direkt i soffan! Jag kände att jag verkligen inte orkade gå upp igen. Men jag gick upp ur soffan någon timme senare, när det bara var en massa skit på tv:n. Jag har även varit så sugen på att åka in till stan idag igen. Men det blir in på måndag idtället för att fixa den sista touchen på nyårs-outfiten. Ska bli så super nice. Den som jag vet än så länge är min skinnskjol med hög midja, och mina silvriga pumps (nyinköpta, 99 kr!), så nu behövs det ju behövs det bara en tröja eller linne till detta.
Jag ska i alla fall ta kort på allt jag har köpt så ni ska få se på allt de jag har fyndat/fått. 

Och, hur blir det nu på nyår? 

Megadeath - Symphony of Destruction
Avenged Sevenfold - Scream
Airbourne - Runnin' Wild
Metallica - The Judas Kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0