ÄNTLIGEN! det är vitt.

Ja det snöade hela kvällen igår! Så nu skiner solen och det är alldeles vitt ute. Så himla fint, och nu har jag fått riktiga julkänslan. Härligt! Så nu längtar jag ännu mera till julafton med allt mys och det som hör till. Kom till mig nu tomten..

Idag har jag matteprov. Kerstin gör grymt svåra så jag hoppas på ett G endast. Vill ha inte ha för höga förväntningar så jag blir missnöjd.
Senare idg blir det plugg eftersom jag har prov i mrogon igen och även "standard-onsdagen-kvällen" och det innebär. Sofia, hockey, plugg och Grey's. Måste verkligen komma igång med min träning också, bara 3 månander kvar, och jag måste vara fit till Sri Lanka. Lena tar ju kort hela tiden, och där nere blir det nog mer bikini än kläder, skulle jag tro. Hoppas jag. Och jag lovar er alla, jag ska vara så brun så ni kommer bli gröna av avundsjuka. Längtar ihjäl mig till denna resan. Ska bli så himla kul och verkligen ett s.k äventyr. Ulf sa till mig igår att jag måste surfa när jag är där nere. Hmm, tänkte jag. Jag på en surfingbräda? Mitt ute på havet? Hajar? Kommer jag bli ett svenskt drunkningsoffer? Ja det kommer jag bli om jag försöker mig på att surfa. Så sorry Ulf, jag tror inte att det kommer bli något med det. Och hur många kan se Nicke på en surfingbräda? Ja, det finns mycket nytt man kan göra där nere, och jag ska försöka göra så mycket jag kan (och vågar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0