a Little Piece of Heaven

Avenged Sevenfold

Sitter och spelar musik så högt som det går. Sitter även och gör mitt U-landskunskapsarbete, jag ät trött och sleten och har verkligen inte lust för detta. Men det måstes göras så, det är bara att göra det! Men jag hatar att skriva ordet Mocambique, ett jobbigt ord att skriva, verkligen.

Har ni tänkt på detta, "Man blir som man umgås". Jag tycker att det finns lite sanning i det ändå. Man blir ju inte den andra personen men man får vissa likheter. Kanske man börjar lyssna på annan musik, säger andra saker ex) typ istället för öööh. Jag tror ni förstår vad jag menar. Men det jag vill komma fram till är att det finns ju inget negativt med det? Eller? Huvudsaken är att man fortfarande är samma person, va gör det om man byter ut ett ord eller klädstil? Den personen kommer alltid vara den "den han/hon var". Så sluta klaga om förändringar. Schhhhh

Kommentarer
Postat av: sofie

de va bra att du blev tsm med krija så du förstår dej på min musik smak. de gjorde du inte innan :O

2008-12-16 @ 01:02:41
Postat av: sofie

de där va från mej sofie eriksson grums östermalm 17 år

2008-12-16 @ 01:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0